دسته‌بندی نشده

هتل جیناح ( Chinah ) آنکارا

chinah-hotel-ankara

هتل جیناح یا  سیناح یا هتل Chinah ، هتل ۴ ستاره در شهر آنکارا می باشد، که در ابتدای خیابان جیناح واقع شده است. نام صحیح این هتل جیناح است ولی بسیاری از عزیزان آن را به نام هتل سیناح می شناسند. لوکیشن این هتل به نوعی می‌توان گفت بسیار خاص می‌باشد، چرا که در مرکز آزمون های بین المللی آنکارا نزدیک است.

هتل جیناح ۴ ستاره یکی از هتل های واقع در مرکز شهر آنکارا میباشد. این هتل در ابتدای خیابان جیناح قرار گرفته که از چند لحاظ حائز اهمیت است که در قسمت موقعیت مکانی هتل جیناح به توضیح آن خواهیم پرداخت. این هتل در لابی خود یک کافی شاپ زیبا و جذاب داشته که حتی افرادی که در این هتل هم اقامت ندارند هم برای استفاده از کافی شاپ هتل به آنجا مراجعه می کنند و از این فضای جذاب و زیبا بهره می برند. ساختمان این هتل با نمای سنگ های سیاه، این هتل را دارای ظاهری بسیار جذاب و منحصر به فرد در میان هتل های آنکارا تبدیل کرده است.

امکانات هتل جیناح در انکارا

هتل جیناح که ظاهر و طراحی آن با رنگ مشکی انجام شده است با سبک دارک، آرامش خاصی را از بدو ورود به مسافرین محترم القا خواهد کرد. لابی این هتل دارای دو بخش مجزا می باشد که در بدو ورود در سمت راست رسپشن Resiption و در سمت چپ کافی شاپ جذاب و زیبای هتل خودنمایی می کند. روزانه بسیاری از افراد صرفاً بابت استفاده از امکانات کافی شاپ به این هتل مراجعه می‌کند و از نوشیدنی ها و فضای زیبای آن بهره می برند. هتل جیناح در هشت طبقه طراحی شده و خیلی هتل بزرگی نیست، به همین علت نسبتاً اتاق های کوچکی هم دارد. این دلیلی شده است که این هتل نمی تواند اتاق سه تخته استاندارد در اختیار مهمانان عزیز قرار بدهد و اگر شما خواهان استقرار سه نفر در این هتل می باشید حتماً باید از سوئیت های این هتل استفاده نمایید، که خوب طبیعتاً قیمت بالاتری هم نسبت به اتاق های استاندارد دارد. اتاق های استاندارد این هتل به صورت یک تخته و دو تخته برای ارائه به مسافران عزیز آماده می باشد. اتاق های این هتل دارای کمد لباس، میز آرایش، یخچال، مینی بار داخل اتاق، تلویزیون، تلفن، اینترنت، چیلر برای تنظیم دمای اتاق، لوازم بهداشتی و …  برای رفاه حال مسافران می باشد. همچنین هر اتاق به صورت رایگان روزانه با آب معدنی شارژ می شود و شما می توانید به وسیله کتری برقی داخل هر اتاق اقدام به تهیه چای و انواع نوشیدنی های گرم نمایید. اتاق های این هتل هم پنجره دار میباشد، برای نورگیری خوب و مناسب اتاق و هم اتاق های بدون پنجره دارد که برای آن دسته از عزیزانی که فضای کم نور و آرامش بخش می‌خواهند کاملاً مناسب است. کارگزاری راماسه تور رزرو شما در این هتل را همراه با صبحانه سلف سرویس انجام می دهد و شما می توانید پس از نوش جان کردن صبحانه به گشت و گذار شهری خود بپردازد و از اقامت خود در شهر آنکارا لذت ببرید. ارائه خدمات در این هتل به افراد زیر ۶ سال رایگان می باشد و نیازی به پرداخت هیچ گونه هزینه ای ندارد.

امکانات هتل جیناح آنکارا - رضا زرنوشه فراهانی

امکانات هتل Chinah در ترکیه – کارگزاری راماسه تور

به دلیل کوچک بودن این هتل پرسنل زیادی در این هتل وجود ندارد و شما می توانید به سرعت با عوامل و پرسنل این هتل ارتباط برقرار کرده و نیازهای خود را به زبانهای انگلیسی و ترکی با آنها در میان بگذارید. چرا که پرسنل خوب و مودب این هتل در کمال آرامش نیاز شما را برطرف خواهند کرد. در این هتل خدمات شستشوی لباس نیز ارائه می گردد که در صورت استفاده از این خدمات شما باید هزینه اضافی بابت آن پرداخت نمایی.د همچنین می‌توانید درخواست نظافت خود را به بحث رسپشن اطلاع دهید تا در اسرع وقت اتاق خود را تمیز و مرتب تحویل بگیرید. اتاق های این هتل دارای گاوصندوق می باشند و شما می توانید برای استفاده از این گاوصندوق ها از لابی هتل کمک بگیرید و نحوه عملکرد آنها را جویا شوید تا بتوانید با آسودگی خاطر پول و دیگر لوازم شخصی خود را در طول مدت اقامت داخل این سیف بات ها قرار دهید و نگرانی در رابطه با مفقود شدن آنها نداشته باشید.

 

موقعیت مکانی هتل جیناح در آنکارا

هتل جیناح در ابتدای خیابان جیناح واقع شده است. از جمله مهمترین مراکز نزدیک به این هتل مرکز آزمون های بین المللی است که دقیقا روبروی این هتل واقع شده است. یکی دیگر از مراکز مهم سفارت کانادا میباشد که در همین خیابان جیناح و در فاصله ۱۰ دقیقه از این هتل قرار گرفته است. همچنین هتل جیناح از هتل شرایتون یا همان وک انگلستان نیز 10 دقیقه فاصله دارد. هتل جیناح به دلیل نزدیک بودن به خیابان تونالی در حقیقت لوکیشن خوبی برای دسترسی به این خیابان ها و مغازه ها، کافه ها و رستوران های آن را دارا می باشد. یکی دیگر از موارد مهم نزدیکی مدیکال آمریکا به هتل Chinah است که سبب شده بسیاری از مسافران ویزای آمریکا نیز مایل به اقامت در این هتل باشند. فاصله مدیکال از هتل جیناح نیز چیزی حدود ۱۰ دقیقه می باشد.

امکانات هتل جیناح آنکارا - رضا فراهانی

 نایت لایف شهر را در خیابان تونالی با کافه ها، کلاب های زیبا و … این خیابان جذاب در مرکز شهر آنکارا می توانید تجربه کنید و دیگر نیازی ندارید برای رفتن به مرکز شهر تاکسی گرفته و هزینه اضافه پرداخت کنید، چون هتل شما نزدیک به یکی از خیابان های اصلی می باشد. هرچند که این هتل از مرکز شهر آنکارا یعنی چهارراه کیزیلای تقریباً دور است ولی گشت و تفریح در خیابانهای اصلی هم خالی از لطف نیست. اما در نظر داشته باشید که این هتل اصلاً به ایستگاه مترو نزدیک می باشد و شما برای رفتن به مراکز خرید کمی دچار مشکل خواهد شد. چرا که احتمالا مجبور خواهید بود که با کسی به مراکز خرید رفته و این سبب هزینه های بیشتری برای عزیمت شما به مراکز خرید خواهد بود.

 

کلام آخر رام آستور در مورد هتل جیناح

هتل جیناح هتل نسبتاً خوبی است هر چند که مثل هتل های داخل خیابان تونانی لوکیشن عالی و جذاب ندارد ولی با یک پیاده روی تقریبا ۱۰ الی ۱۵ دقیقه می توانید به خیابان تونالی برسید. دسترسی سایر هتل ها نسبت به این هتل به مراکزی مثل مدیکال آمریکا، سفارت آمریکا و کانادا به نسبت بهتر از هتل جیناح هست، ولی اگر قصد شرکت در آزمون های بین المللی را دارید حتما این هتل را پیشنهاد می کنیم چون دقیقا روبروی مرکز آزمون می باشد. در نهایت قیمت خیلی پایینی هم ندارد و می توان آن را با سایر هتل های خوب و بهتر مقایسه کرد و سپس نسبت به رزرو و اقامت در آن اقدام نمایید. قطعاً کارشناسان مجرب راماسه تور به صورت شبانه روزی آماده راهنمای دادن و رزرو هتل برای شما عزیزان می باشد. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات کافی در رابطه با قیمت انواع هتل ها از صفحه ی لیست قیمت هتل های راماسه تور دیدن نمایید.

 

رزرو هتل در آنکارا تخصص ماست
بهترین قیمت بالاترین خدمات

Reservation : +905538136045
Manager : +989124119094
Office : +983124450151

Address : Murat mahallesi, Samatya sokak, 4A/6, Çankaya, Ankara, Turkey