ارزانترین هتل های آنکارا

نکات ضروری برای رزرو اتاق در هتل‌های ترکیه

room-reservation-in-turkish-hotels (1)

در مطلب قبل در رابطه با راهنمایی کامل برای رزرو هتل در شهر آنکارا صحبت کردیم. در ادامه در این مطلب می خواهیم برای شما نکات ضروری برای رزرو اتاق در هتل‌های ترکیه را بازگو کنیم. پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به هر کاری ابتدا با مشاورین ما در کارگزاری راماسه تور تماس بگیرید تا با در نظر گرفتن بودجه و هد ف شما از سفر به آنکارا، بهترین و مناسب ترین هتل را با امکانات فوق العاده برای شما رزرو نمایند. آنکارا  شهری بسیار بزرگ با هتل های مختلف و گوناگون است. یکی از دغدغه های مهمی که مسافران این شهر با آن روبرو هستند انتخاب و رزرو هتل مناسب است. در این مطلب از کارگزاری راماسه تور میخواهیم نکات ارزشمندی را برای رزرو هتل در آنکارا به شما بیاموزیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نکات ضروری برای رزرو اتاق در هتل‌های ترکیه - کارگزاری راماسه تور

رزرو هتل در زمان مناسب

ترکیه از جمله شهرهای توریستی در جهان است که در هر 4 فصل سال مسافران و گردشگران خودش را دارد. در میان این 4 فصل برخی از فصول مانند بهار و تابستان جز فصل های شلوغ تری، به لحاظ حضور توریست ها به حساب می آیند. به همین خاطر قیمت هتل های ترکیه در این 2 فصل نسبت به پاییز و زمستان گران تر هستند.

اگر قصد دارید تا سفری ارزان به ترکیه داشته باشید یکی از ترفندهای بسیار مهم این است که فصل های پاییز و زمستان را برای سفر انتخاب کنید. اما خب گاهی پیش می آید که شما مجبور یا مایل به سفر فصل های بهار و تابستان هستید. در چنین شرایطی ما به شما توصیه میکنیم که چندین هفته ( حدودا 4 هفته ) زودتر برای رزرو هتل اقدام کنید. با این عمل در حقیقت شما قبل از پر شدن هتل دلخواهتان آن را رزرو میکنید؛ و به این ترتیب همچنان امکان رزرو هتل های ارزان تر برای شما وجود دارد.

نکات ضروری برای رزرو اتاق در هتل‌های ترکیه - کارگزاری راماسه تور

توجه به موقعیت مکانی هتل

ترکیه پنجمین شهر بزرگ جهان است؛ که به 2 قسمت آسیایی و اروپایی تقسیم میشود. حالا باید به شما بگوییم که به دلیل بالا بودن قیمت بنزین در ترکیه، قیمت کرایه های تاکسی در این شهر بسیار گران است. همچنین ترکیه به طور معمول شهری با حجم ترافیک بالاست. با توجه به 2 نکته اشاره شده ما پیشنهاد میکنیم که حتما هتل را در قسمت مرکزی شهر رزرو کنید.    تکسیم، منطقه سلطان احمد، شیشلی، فاتح، گالاتا، کاراکوی، بشیکتاش، کاگیتان، ساری یِر، اوسکودار، مودا، چوکور کوما، محله بالات و آسمالی مسکیت از محله هایی هستند که به لحاظ مرکزی بودن برای رزرو هتل مناسب هستند.  بیشتر جاذبه های گردشگری ترکیه، مراکز خرید و رستوران های رنگارنگ در نزدیکی این محله ها قرار گرفته اند. همچنین این مناطق به دلیل توریستی بودن شب های پرشور و زنده ای دارند؛ که میتوانند در آنها خاطره سازی کنید.

از تجربه و دیدگاه مسافران قبلی برای رزرو هتل استفاده کنید

یکی از نکات مهمی که شما در رزو هتل های ترکیه باید مدنظر بگیرید این است که حتما از تجربه و دیدگاه مسافران قبلی کمک بگیرید. برای این کار میتوانید به برخی سایت های معتبر امتیازدهی به هتل ها، مانند Booking و Tripadviser سر بزنید.

در این سایت ها براساس میزان رضایت مسافران از هتل های ترکیه، به آنها از 1 تا 10 امتیاز داده اند. همچنین در این سایت ها مسافران به لحاظ تمیزی، نحوه برخورد کارکنان، میزان دسترسی به مرکز شهر و فاکتورهای دیگر به صورت جداگانه به هتل ها امتیاز داده اند. این موضوع به این جهت حائز اهمیت است که شما میتوانید امتیاز آن فاکتوری که برای شما در رزرو هتل اهمیت دارد را به صورت اختصاصی بررسی کنید.

همچنین بهتر است از دفاتر هواپیمایی معتبر مانند کارگزاری راماسه تور هتل های ترکیه را رزرو کنید. این اقدام به شما کمک میکند تا از تجربه کارکنان آن دفاتر کارگزاری استفاده کنید. ما در راماسه تور نیروهایی در اختیار داریم که به سبب داشتن تجربه کافی میتوانند در زمینه رزرو هتل دلخواهتان به شما راهنمایی های لازم را بکنند.

نکات ضروری برای رزرو اتاق در هتل‌های ترکیه - کارگزاری راماسه تور

استاندارد هتل های ترکیه را شناسایی کنید

نکته بسیار مهمی که در رزو هتل های ترکیه وجود دارد این است، که امکانات هتل های این شهر از حد استاندارد پایین تر هستند. مثلا هتل های 4 ستاره ترکیه در مقایسه با سایر شهرهای توریستی جهان امکانات رفاهی کمتری دارند. حالا با آگاهی از این ویژگی شما میدانید که اگر به دنبال رزرو اقامتگاهی با امکانات عالی هستید باید هتل های 5 یا 4 ستاره تاپ رزرو کنید.

هتل خود را متناسب با نوع سفرتان انتخاب کنید

اگر برای آرامش و ریلکس کردن به ترکیه سفر کرده‌اید، باید هتلی را انتخاب کنید که امکان اقامتی آرام برایتان فراهم می‌کند. اما اگر به دنبال سفری ماجراجویانه و هیجان‌انگیز در ترکیه هستید، باید هتل امکانات تفریحی موردن ظر شما را داشته باشد. اگر انگیزه سفر خود را مشخص کنید، انتخاب هتل مناسب در ترکیه راحتتر خواهد بود.

چه انتظاری از هتل خود در ترکیه دارید؟

شاید بتوان این مورد را مهمترین نکته رزرو هتل در ترکیه دانست. اینکه چه انتظاری از هتل خود در این شهر ساحلی خواهید داشت. باید بدانید استاندارد هتل‌ها در هر کشوری متفاوت است. برای مثال، یک اتاق استاندارد در هتلی در انگلیس بسیار تفاوت زیادی با اتاقی استاندارد در یک هتل ترکیه دارد. بنابراین برای اینکه هتل موردنظر شما انتظاراتتان را برآورده کند، بهتر است پیش از رزرو هتل در ترکیه، اطلاعات و مشخصات آن را به صورت کامل در منبع رزرو مطالعه کنید.

هتل های ترکیه را از جای مطمئن رزرو کنید

یکی از نکات مهم در رزرو هتل ترکیه ، استفاده از یک سامانه رزرواسیون مطمئن برای این کار است. کارگزاری راماسه تور با پوشش صد در صدی هتل های ترکیه و سابقه طولانی در این حوزه، منبع معتبری برای رزرو هتل در این شهر است. علاوه بر اینکه به فهرست کاملی از هتل‌ها دسترسی دارید و می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف انتخاب کنید، رزرو هتل خود را با بهترین قیمت نیز انجام می‌دهید.

اگر تجربه اقامت در هر یک از هتل های ترکیه را داشته‌اید، آن را با ما در میان بگذارید.

امکانات هتل را به دقت چک کنید

امکانات هتل صرف نظر از اینکه قصد اقامت در هتل های خارجی را داشته باشید یا هتل های داخلی؛ اهمیت زیادی دارد. بهتر است اینطور بگوییم که “تا می توانید برای بررسی امکانات وقت بگذارید”. اما در این میان هم نکته مهم این است که بیشتر توجه خود را روی امکانات زیر معطوف کنید:
• تختخواب
• آسانسور
• لوازم بهداشتی حمام
• اینترنت وای فای
• سرویس بهداشتی
• ترانسفر فرودگاهی
• صبحانه رایگان
• اندازه اتاق

برای مثال تختخواب های موجود در هتل ها با نام ها و اندازه های متفاوتی تعریف شده اند. بهتر است با انواع آنها آشنا باشید و هنگام انتخاب اتاق هم به این موضوع دقت کنید. در مطلب آشنایی با انواع اتاق ها و اصطلاحات مربوط به هتل در مورد اشکال مختلف تخت های هتل بیشتر می خوانید.

امن ترین طبقه هتل را انتخاب کنید

شاید جالب باشد بدانید که انتخاب اتاق های طبقه همکف چندان کار عاقلانه ای نیست؛ مگر اینکه شما مشکلات حرکتی دارید و هتل هم فاقد آسانسور است. به هر حال این اتاق ها گزینه های ایده آل تری برای سارقین احتمالی هستند. ضمن اینکه در صورت بروز آتش یا حتی یک حادثه طبیعی نیز بیشتر از اتاق ها دیگر در معرض خطر قرار می گیرند. اگر هم با خانواده سفر می کنید و فرزندانتان در کنار شما هستند، مطمئن شوید که در صورت وجود پنجره یا بالکن، موارد ایمنی در آنها خوب رعایت شده باشد.

نکات ضروری برای رزرو اتاق در هتل‌های ترکیه - کارگزاری راماسه تور

سراغ اقامتگاهی با پذیرش 24 ساعته بروید

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پذیرش 24 ساعته هتل به چه کار من می آید؟ خوب؛ به هر حال شما در یک کشور غریبه هستید. اگر احساس کنید که کسی در اطراف هتل رفتار مشکوکی انجام می دهد، می توانید در هر ساعتی از شبانه روز از پذیرش کمک بگیرید. حتی اگر نگرانی شما از این هم بیشتر است، می توانید پذیرش هتل را در جریان برنامه سفر خود قرار دهید؛ اینکه چه ساعتی از اقامتگاه تان خارج می شوید و چه ساعتی قرار است برگردید. ممکن است گذاشتن یادداشت برای پذیرش در صورت بروز یک اتفاق غیرمترقبه هم بتواند به کمک شما بیاید.

کلام پایانی راماسه تور

این چند نکته کاربردی را با شما در میان گذاشتیم. شاید بد نباشد چک لیستی تهیه کنید و موقع رزرو هتل به آن رجوع کنید. هر چند موارد بسیاری هستند که خود شما ممکن است به تجربه آنها را دریافته باشید؛ مثلا اینکه تسلط نسبی به زبان انگلیسی یا ترکی می تواند مشکل گشا باشد یا نکاتی از این دست. به هر روی اگر تا به حال چنین تجربه ای داشته اید، در میان گذاشتن آن می تواند به مسافران دیگر هم کمک کند.